14 december

Robin tycker jag smörar när jag skriver att jag tycker mina kollegor är så duktiga. Okej, 1 jag uppskattar att du törs säga vad du tycker. 2 jag skiter i vad du säger och tänker fortsätta skriva va bra vi på guldfynd är :D HAAAAAAHA. Älskar att du sitter brevid och läser när jag skriver också så inte fler missförstånd uppdagas  (och även rättar mig när jag skriver upptagas, för alla vet ju att det heter uppdagas, NOT):D
-Ska vi gå och sova nu? 
- Ska skita, sen kan vi sova.
Vet inte vad som hänt men sedan helgens dispyter (förlåt robin om jag stavar eller skriver det svåra ordet fel) så är vi glada .Ovanligt glada, nästan nykära. Vi har till och med pussat varandra idag :D
Nu blire tandborstsrace sen sovasovasängsäng.

Kommentarer:

1 MOSTER:

skriven

Alla tummar upp! Lite skit rensar, om man tar upp det! Ser fram emot två veckors lugnt familjeliv. Ps, jag lagar min egen mat i år (som vanligt, fast denna gång på riktigt).

Kommentera här: