22 december

Jag har kommit på bästa julklappen till Robin (och mig iof). Men det blev halv dyrt när jag gjorde en snabbräkning på vad bara vistelsen skulle gå på, så det får nog bli en annan jul. Synd som *** för jag vet att han hade älskat det. En dag ska jag greja det åt dig, vänta du bara ;)

Imorgon är jag inne på dag sju i rad som jag jobbar. Bra va. Jag ska jobba ända till halv 8 så det blir nog en lång dag. Men tänk vad skönt det blir att gå hem då. Förhoppningsvis kommer jag hem till en god middag och en julstädad lägenhet.

Robin är på innebandyn och Oskar sover så det är så lugnt och skönt här. Jag ska gå och städa badrummet nu sen slappna av i soffan. Det blir skönt.

Hörs!

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Spännande vad du ska hitta på åt er!

Börjar få Oskar abstinens nu, tur vi träffas på julafton, innan är det så mycket julstök!

Kul att du tycker om jobbet, hoppas du får jobba mer framöver!

Kommentera här: