28 december

Hej i stugan!

Imorse vaknade jag utvilad?! Vad har hänt? Jag som i vanliga fall är dötrött. Jag är varken kväll eller morgonmänniska. Jag är mer en mitt-på-dagen människa. Men hur som, skönt var det. Det var det jag ville komma till.
Så nu sitter jag klar och redo för jobbet, ska bara få i mig frukosten. Mamma och linda kommer om en stund. Jag får skjuts ner till jobbet. Robin och jag slutar samma tid så jag tyckte det passade bra att han hämtade mig, plus att det känns tryggare att han får ta den mindre dåliga bilen till jobbet när han börjar 6. Förövrigt känner jag mig som ett litet barn som ber om skjuts hela tiden. Körkort är frihet och självständighet men FAN, det är så jävla dyrt med parkering. En dag betalade jag över hundra kronor tror jag. Så nej, kan jag slippa ta bilen så gör jag det.

Oskar sover. Vi har busat och sjungit i tältet hela morgonen.

Kort dag på guldfynd idag så jag är strax hemma igen. Vi hörs...

 

Kommentarer:

1 Parkeringstips!:

skriven

På Östralånggatan, hela den gatan som går nedanför Biografen kostar parkeringen endast 10kr för heldag.. det kan vara ett litet tips! :)

2 Frida:

skriven

Tack. Jag vet att det kostar 10 kr men det har alltid vart fullt där. Åker förbi där varje gång jag jobbar. ;)

3 Kicki:

skriven

Men oj vad stor han såg ut på kortet :)

Kommentera här: