30 december

Jobb hela dagen. Oskar har vart med sin farfar. Fast jag hörde ryktas om att han hade fler lekkamrater här på besök. Och eftersom det står gott på diskbänken räknar jag ut att hans gammelfarmor vart på besök ;)

När jag slutade gick linda och jag på stan. Vi hade tänkt fynda och shoppa loss så där ordentligt. Men.. så blev det inte. Tråkigt...

Imorgon ska jag både öppna och stänga för första gången ensam. Pirrigt men jag tror det ska gå bra. Jag ska jobba med en tjej som jag aldrig träffat också. Det blir spännande att få se vem det är. Håll tummarna för mig är ni snälla. Vill slippa ringa och få guidning av chefen, även fast hon såklart sagt att jag får det.

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Jag håller tummarna:)

Oskar är iaf en underbar liten krabat, trots snor och lite sömn så var han inte det minsta grinig :)

Pussa han från farfar ;) jag är gärna barnvakt fler gånger

2 Bosse:

skriven

Meddela mig när jag kan sluta hålla tummarna.

Han var för rolig (Oskar) i går när vi var och hälsade på Oskar och Farfar

Kommentera här: