Fredag

God morgon!

Imorse var Oskar och jag uppe med tuppen. Han vaknade så tidigt så det var lika bra att kliva upp. Fast en liten stund fick han ju iof lov att ligga kvar och dra sig. Jag var nämnligen helt slut kändes det som. Han vaknar hela tiden och är orolig. Inte hungrig verkar det som,  han bara vill ligga på bröstet inte suga :/ Vet inte vad det är med honom. Han åt iaf vid sju, vilket blir helt fel i schemat. Kvart över 9 ska vi vara på bvc och då är det ju dags för mat igen. Alltså innebär det att jag måste väcka honom nu annars får jag väll skäll för att jag inte ger han mat. Fast de är det enda jag gör, känns det som.. Han ligger bredvid mig nu och låter lite, fast han sover. Usch, det är inge roligt att störa honom hela tiden. Men men jag måste.. Han bör ju få nya kläder och ny blöja åtminstånde ;) Jaja! Det blir bättre snart, förhoppningsvis hjälper ersättning...

Jag uppdaterar senare om hur det gick på bvc. Nu måste jag göra mig klar så jag hinner med Oskar..

Ha en bra dag

Kommentarer:

1 Gunilla Stenmark:

skriven

Men guuud så söt din lille kille är.E ni jätte glada?? Kram Gunilla

2 Kicki:

skriven

Hur gick det på BVC? Var Skönmons sköterskor lika muntra som vanligt?

Kommentera här: