Tisdag

Idag har vi en mysa-hemma-dag. Jag kände igår att vi behövde en dag hemma utan spring o främmande. Fast helt ensamma har vi ju inte vart såklart. Brittis kom förbi en sväng förrut och följde med Robin till IKEA o mamma kom imorse. Vi fikade lite frukost tillsammans och myste framför alla fina bilder. På vem kan ni väll själva räkna ut kanske. Tyckte Robin sa att Pelle ville komma förbi en sväng sen också. Men det blir iaf inga besök med massa fika och fixande idag. Vi får ta igen det imorgon. Då kmr Jacke o han tar säkerligen med sig sin tjej kan jag tänka mig. De blir roligt! Då kankse vi får några top secret hemligheter från  Afghanistan. Vi får se om det finns några fler bäbissugna därute.

Robin ska på möte i eftermiddag/kväll så mamma kmr tillbaka efter stallet och myser med mig och Oskar.

Oskar är så mysig på morgonen. Han ligger klarvaken och är bara nöjd. Han ligger och låter och flinar med jämna mellanrum. Finns inget bättre än att få ligga och mysa med vår Oskar på morgonen.
 
Han har tyvärr börjat bli lite skrikig på kvällen innan vi somnar. Men de är verkligen inget konstigt för han sover i stort sätt hela dagarna. Just nu ligger han här i soffan med mysiga filtar, mellan mig och Robin. Han är så fin och han ser så nöjd ut.

Ikväll kan jag bjuda på några helt underbara bilder. Ska redigera lite fler sen tänkte jag. Men jag måste vila huvudet och ögonen en stund. Det höga blodtrycket verkar yttra sig genom trötta ögon och tinningar. Bäst att vila ögonen på nått vackert en stund ist..


Kommentarer:

1 viktoria:

skriven

Gud vilka fina bilder!

2 Nettan:

skriven

Ni är ju för vacker alla 3. Kram på er

3 Linda:

skriven

åhh gud så fina kort!

4 isa:

skriven

Superfina kort måste jag säga! Låter härligt med en mysdag!

5 Kicki:

skriven

Otroligt vackra bilder, med med den lille snyggingen kan det väl inte bli annat.

Kommentera här: