Måndag

Igår åkte Oskar för första gången i sin vagn. Efter att Hanna och Isa åkt hem packade vi på oss alla tre massor av kläder och styrde mot ica. Jag hade beställt två amningslinnen och nu hade dom kommit. På vägen mötte vi Anders och Jessica. Därefter gick vi till Oskars gammelfarfar och gammelfarmor. Vi fikade och satt en stund innan det var dags för att skynda sig hem och ta medicinen. Råkade ta en för mkt, men jag lever än ;) Efter det kom vi på att vi skulle gå upp till Bibbi, mormors syster, och tacka för alla bullar samt visa Oskar. Hon vart så glad att hon nästan började gråta. Han var så fin tyckte hon. Helt sant!

På kvällen fick vi middag hos mormor. Vi var där rätt länge och när vi kom hem började jag känna mig lite små sjuk. Inatt när Oskar vaknade och ville äta lite hade jag en ond huvudvärk. Den gav sig på eftermiddagen som tur var. Orkar inte må dåligt och ha ont i huvudet när skrutten skirker som värst..

Efter frukosten idag kom Eva och Linda med semlor och paket. Vi fikade och dom myste en stund med lillen. När dom gick skyndade vi oss att värma lite lunch. TACK KICKI, det var jätte gott! Sen fick Oskar bada för första gången. Lägger ut bilder på det imorgon så ni får se på lilla firren..

Vid 5 tiden kom Niklas och Linnea, även dom med paket. Såklart fikade vi igen och dom fick mysa en stund var. Vid 7 halv 8 tog vi med oss hundarna och vagnen ut på en promenad. Nångång efter 8 kom vi hem igen. Då kurrade allas magar och dom tog och for hem.

Nu har vi nyss ätit och Oskar ligger mellan Robin och mig i soffan. Han sover så gott, helt slut ser han ut att vara. Han är så fin, mitt hjärta ! ♥

Här är några bilder från kvällen. Dom blev så fina!!!







Kommentarer:

1 viktoria:

skriven

Ni är världens finaste lilla familj :)

2 Kicki:

skriven

Vad bra att ni tyckte om det:o)

Det kommer väl mer framöver kanske.....

Extra kram till lillsnygingen!

Kommentera här: