Tisdag

Idag när Robin slutat jobbet träffades vi på Ikea. Oskar lämnade jag strax innan hos Bosse & Brittis. Så medans Oskar hade det gott med faster sin så letade Robin och jag oss runt på bland annat Ikea. Robin är världens sämsta spenderar sällskap. Hans present till mig var ju att få göra hallen precis som jag ville. Men tror ni jag får handla nånting? Nejni. Till slut fick jag nog och sa, en ny lampa ska jag också ha. Så nu har vi en ny lampa också, inget fel på den gamla men jävlas man med mig så får man tillbaka ;)

Efter mkt bråk om tapeter kom vi hem med nått billigt skit som förhoppningsvis sitter tills vi säljer lägenheten. Äh, dom duger.

Robin köpte med sig kinamat hem och jag bar upp det mesta av grejorna. Sen gick vi bort och hämtade våra små barn. Värmen var så behaglig ute så vi tog en härlig promenad ner till hamnen och lät Oskar kika på lite båtar. Vi var säkert ute i 3 ½ timme. Gissa om det var en fyrbent tjej som var helt slut.

Men nu är det iaf fixat, tapeter och golv. Resten hinner vi!

Nu ska vi mysa  =)

Kommentera här: