Lördag

Tjenis!

Dagen har bestått av kalas och barn samt god mat och skrikande bäbis med magont.
Vi började med att fara till birsta och leta presenter. Robin har nog aldrig vart så possitivt inställd till att handla paket. Det var nämnligen "fyrhjulingsgrejer/kläder" vi var ute efter. Att sånt där kan vara så roligt. Tyvärr hittade vi bara ett par handskar till Lucas för allt var för stort till kalasbarnet Liam. Så det blev som jag sa från första början, Barnens hus. Det fick bli en verktygslåda och det verkade som det var godkänt av Liam. Turt ;)

Efter kalsandet for vi till Brittis & Bosse och fick super god mat. Vet inte om det är för att jag är sjuk som jag tyckte det var så fasens gott eller om det helt enkelt bara var brittis som överträffat sig själv.. Hur som, gott vare!

Imorgon på förmiddagen kmr Maria hit och det ska bli så roligt eftersom vi inte träffats sen i sommras och det var ju bara en liten stund på vår studentdag. Så det är verkligen på tiden att vi myser en stund. Efter 5 nångång kmr Yrla och Marcus och hälsar på. De var också på tiden!!! Hoppas bara jag blir friskare tills imorgon. Just nu rinner snoret och halsen gör ont. Men jag brukar inte vara sjuk så länge så det har säkert gått över tills imorgon. Hoppihoppi!

Pappa kom för en stund sen. Vi har druckit kaffe och kikat på träsktävlingen. Nu sitter han och Robin och snackar räntor. Skit kul! Gissa varför jag satte mig vid datorn.

Ska kika om det är nått på tvn nu tror jag. Borde hänga tvätten men jag oooorkar inte. Måste isåfall ta bort den torkade tvätten och vika den först. Fy, tänk om man kunde få ha ett hembiträde.


Tjingtjong...




Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Nog är ni lik varandra du och Oskar, därom råder inga tvivel:)

Hoppas han sover inatt så ni får vila ut!

2 Kickilina:

skriven

TACK för idag... Liam blev mycket nöjd över sin verktygslåda!!!!

Härligt att få träffa goknulen igen...

Han växer så det knakar:-)

Snart kan han nog ha sin Po.p overall ;-)

KRAMAR

3 mamma:

skriven

du vet att jag är ditt hembiträde, säg bara till. pussa snyggoskar och hoppas ni mår bättre till söndag,puss puss natti natti.

4 Pelle:

skriven

Nu har vi varit och köpt en videokamera, så nu kan vi föreviga när snyggoskar skriker ;)

Kommentera här: