Måndag

Idag har vi vart på bvc igen. Nu har han gått upp strax under ett kilo sen han föddes. 5200g väger han nu. Härligt. Nu ska bara magen ordna till sig och förkyldningen ge sig så är han på topp igen.

Jag har fortfarande feber. Blir så less när jag vaknar och fortfarande mår dåligt. Men nog gnällt, det blir väll bättre.

Igår var först Maria. Vi drack te, skvallrade och beundrade skrutten. Vid 6 nångång kom Yrla och Marcus. Eller tja, dom hämtade upp mig (jag hade rymt hemifrån, robin var dum) då. Sen åkte vi hem och fikade världens godaste kakor som Yrla så husligt hade bakat själv. MMMMM en sån vore inte helt fel nu känner jag.. Dom tyckte såklart han var fin. Yrla blev nog lite kär och ville helst av allt låna hem honom ;) Presenter fick vi också, så många så jag inte ens har lust att skirva alla (tar sån tiiid då :P). Men den bästa var nog mössan som julia, ylras syster, hade gjort. En riktig Oskarmössa. Hur fin som helst. Vi trodde den var köpt så men sen berättade Yrla att dom hade gjort texten själv. Då blev den ju om möjligt ännu sötare.

Igår bestämde jag att jag skulle gå ner alla j*vla extrakilon. Och det hade jag tänkt lyckas med på en vecka. Efter middagen kändes det som om jag nog skiter i det. Äh, jag får se...

Oskar myser i sin nya mössa innan läggdags.

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Jädrans vilken snygg liten mössa goklimpen fått. Den passar verkligen perfekt:)Hoppas du känner dig bättre snart, pssst (kilona kommer nog snart att vara ett minne blott)Kram till er alla!

2 Faster Kicki:

skriven

Världens sötaste Oskar ;)

3 Linda:

skriven

hihi vilken fin mössa! kram till er alla

Kommentera här: