29 november

Den här dagen har flygit förbi i ett nafs. Oskars morfar, farmor och farfar var här tidigare idag. Sen kom hans mormor och saknade honom lite också. Så han har haft en bra dag. Robin bestämde sig för att han ville gå på julskyltningen, jag ville inte. Haha, lillstackarn skulle gå ensam, el ja med oskar såklart. Ingen ville följa med, inte ens min mormor. Och hon brukar vara det säkra kortet. Tillslut ringde han med sig vicki, som nappade som tur var. Hoppas Oskar inte blir rädd för tomtarna.

Ganska tidigt märker man ju med barn vilka de känner igen och vilka de är vana med. Haha, det märks så tydligt nu vilka han ser varje (istort sätt) dag och vilka han ser mer sällan. Jag märker, Robin är ju uppe i det blå som vanligt och märker ingenting kan jag tänka men som sagt jag märker. Det är lite synd men vi kan ju faktiskt inte träffa alla jämt. Fast jag önskar att vi får lite fler besök av de som bor väldigt nära oss, och ni andra är självklart välkomna! Annars kommer Oskar bli en riktig mormor och farmor&farfar-gris. Kanske inget fel med det iof, men det vore ju kul om han var lika tokig i alla de andra också..

Jag har ju inte ens sagt att linda var hemma förra helgen va? Oskar blir som en annan oskar ett tag med henne. Han blir som trollbunden av hennes gester, miner och läten. Kul att se att han tycker om henne så himla bra fast vi ses så sällan då avståndet är låååååååååångt! (flytta hem ;););););) )

Kommentarer:

1 MOSTER:

skriven

tårögd

2 Farmor:

skriven

GRATTIS Oskar..det är ju din namnsdag idag, hurra!!

Kommentera här: