4 november

Blev inringd igår från Guldfynd så idag har jag jobbat hela dagen. Jag skulle vara där kvart i 10 och öppna med Eleni. Ingen parkering! Panik! 09.39 kollade jag på klockan och tänkte, måste springa!! Hittade iaf en parkering tillslut, men eftersom jag tänkt stå vid hamnen så tog jag bara med 15 kronor (kostar 10 kr för en hel dag där, femman tog jag för säkerhetsskull) så hade jag inga pengar att stoppa i maskinen. Hittade någon sms-tjänst som funkade SÅDÄR! Har skickat sms hela jävla dagen så parkeringen kostade säkert över 100 kronor. Behöver jag säga att det är sista gången jag tar bilen när jag ska jobba.
Jobbet då.. Jo det går bra, det är roligt och tjejerna är jätte härliga. Men det går lite trögt tkr jag. Det är ju inte  bara att kasta upp ett gäng bananer på hyllan utan alla smycken ska fixas och trixas med. Gem, lapp, kudde,pris osv. Det tar sån tid och jag känner mig seg, men jag hoppas det tar lika lång tid för ord. personal ;)
Sålde jätte dåligt och det var jätte lite folk på stan. Måste ju säga att det är roligare att sälja maaaassor. Fast skönt med lite folk samtidigt. Allt är på två sätt, men Guldfynd ser nog hellre att det är full rulle, såklart.

Lillemannen har vart med mamma och mormor. Och han är som vanligt helt slut efter en dag med sin mormor. Det är bra! Efter en stund grin så sover han nu gott för natten...

Kommentera här: