9 november

Hej!
Tänkte mest säga att Oskar, inte helt oväntat, vägrar äta även mat från märket HIPP. Maten var faktiskt god men nu för tiden är det en kamp att ens få honom att smaka. Bara kämpa på :)

Just nu känns allt upp och ner. Känns som jag lever två liv, eller kanske tre?! Önskar allt bara kunde bli bra!!
Tackade nej till julbordet guldfynd ska ha på lördag idag. Jag vet endå att jag inte kommer kunna koppla av och ha roligt när allt annat rasar. Chefen blev nog besviken/sur så nu får jag nog gå med mer dåligt samvete ett tag. :/
Ibland vill jag bara berätta om allt för alla jag tycker om, men vad tjänar det till. Vore skönt om * och * visste allt, vet inte varför, kanske bara för att jag tycker om dom och kanske för att jag känner att... äh jag vet inte, det vore bara skönt på nått sätt..  
Ska strax lägga mig. Tror det behövs...

Just ja, idag är Oskar nio månader. Vår fina kille som är det bästa i hela livet! ♥ Du ska aldrig behöva känna det jag känner. Det är ett löfte!

Nu får det vara nog! Alltid lika skönt att skriva en stund, även om det kanske blev lite väl privat för min smak.

Världens bästa bild vid vårt köksbord.
 Varje frukost, middag, fika eller vad det nu är kikar vi en stund.
Kikar och reflekterar en stund om vilken tur vi har som blivit en familj.
Min älskade Oskar och Robin...

Kommentarer:

1 robin:

skriven

det är bara att kämpa på gumman!

2 Hanna:

skriven

Gumman du vet att jag alltid står vid din sida vad som än händer. Är det något så lyssnar jag och ställer upp så mycket jag kan. Det är bara att säga till!! Kämpa på även fast det känns jobbigt, i slutet lönar det sig det lovar jag.

Tusen miljoner kramar till världens bästa vän!

3 Nettan:

skriven

Men gumman då:( ibland kan det kännas mycket bättre om man vågar anförtro sig till någon om det känns svårt. Det är aldrig bra att gå och bära på en massa bekymmer. Vi hörs och ses..Kramen till dig

4 Isa:

skriven

Nu känner jag mig löjlig som skriver lika som de andra skrivit så bra, men håller med, det kan vara skönt att berätta för någon man litar på. Du vet som när jag kan komma och ösa min problem på dig och Hanna ibland! Vi finns för dig precis som du skulle finnas för oss, om vi behövde någon som lyssnade. <3

5 Jennie & Grodan:

skriven

Jasså HIPP gick inte vägen det heller :/



Sen kan jag inte kommentera det resterande i inlägget, du verkar deprimerad & hoppas såklart att det löser sig :S Kommer iaf en lyckoönskning från mig & Felicia!

6 Pelle:

skriven

Känner du att du vill prata med någon och lätta ditt hjärta, så ska du veta att du alltid är välkommen till oss, det är som nettan redan skrivit, aldrig bra att gå och bära på bekymmer själv.

Pussa Oskar från farfar ;)

ps imorgon onsdag börjar vi tapetsera, kom bort och kolla ds.

Kommentera här: