20 oktober

Oskar börjar bli svår att lägga på kvällen. Han vägrar ligga ner! Han ska klättra i sängen eller sitta och leka, även fast han är så trött så ögonen går i kors. Höll nog på i en timme idag innan han somnade. Robin brukar ofta lägga honom och se på tv en stund i sovrummet. Men nu är han på innebandyn så jag är ensam med Oskar. Jag har såå dåligt tålamod men det är bara att bita ihop, det funkar ju inte att bli sur på en 8 månaders bäbis. Fast det känns som ett riktigt tålamodstest att springa in och ge nappen 115 gånger. Lillskrutten som bara ska busa! Robin och jag har olika sätt att lägga Oskar på. Jag tror mitt sätt går snabbare och att han somnar skönare men det får Robin inse själv. Så länge bägge sätten fungerar så skadar det väll inte med olika sätt.

Ska vi gå och lägga dig Oskar?

Snälla mamma och pappa bara en liten stund till?

Kommentarer:

1 MOSTER:

skriven

Mmm, en pössmun! Har han lärt sig det från modellmorsan måntro?

2 Hanna:

skriven

Naw sötnosen där, svårt att säga nej till dessa söta ögon :D

3 jacquelin:

skriven

gud så söt!:')



just nu pågår dt frågestund i min blogg, så passa på att fråga, kram!

Kommentera här: