21 oktober

Om det är nått jag inte förstår mig på eller tycker om så är det försäkringar. Jag fattar aldrig. Tacka vet jag mormor, som jobbat på försäkringsbolag hela livet, hon förstår sig på det där svåra. Vet inte hur många gånger Robin och jag ringer och tjatar om dessa jäkla försäkringar. Det är ju alltid strul tkr jag. Bra att dom finns men måste det vara så krångligt.

Jag får papper om att min livförsäkring inte är betald och sägs upp heeeela tiden tkr jag. Men jag har ju för fasen betalt. Mormor ska ringa och fråga vad dom håller på med en gång för alla imorgon. Lite underligt är ju att de skickar uppsägningsbrev till mig och inbetalningskort till mamma?!?!?! Varför? Aja, vi får se imorgon...



Just nu sitter jag och dricker kaffe, Neskaffe. Och då kom jag och tänka på vad det är med denna Starbucks grejen. Är det verkligen så gott kaffe? Mitt kaffe är ju också jätte gott. Vore iaf kul att testa. För det verkar ju vara något speciellt med det..

Kommentarer:

1 sandra:

skriven

om jag ändå drack kaffe kunde jag smaka och berätta för dig..

Kommentera här: