21 oktober

Imorse var jag uppe med tuppen. Innan Oskar vaknat... Vi skulle på dagiskik med Sarah och Liam. Klockan 9 hade vi bestämt. Kunde vi valt en sämre tid? 9 var tydligen lämningstid. Så vi gick en sväng runt skönsmon innan vi gick tillbaka till första dagiset. Skönsmons dagis, där jag gick. Träffade ingen fröken jag kände men hon som visade oss runt visade mig lite bilder som satt på väggarna där jag var med. Vi gick iaf till två dagis. Vi hann inga fler för 11 är det tydligen blöjbyte och lunch sas det. Vi fick iaf lite att fundera på. Jag gillade Skönsmons dagis bättre än, hm visst heter det Vapelskogen, ja iaf det som ligger ungefär vid ICA. Sarah tyckte tvärt emot, fast båda hade såklart fördelar och nackdelar. Vapelskogen kändes fräschare, det måste jag säga. Skönsmon hade BRA personal, bra lekplats, barnen får sova utomhus i vagnarna osv men det ser inte så toppfräsch ut längre. Plus att det är närmare till Vapelskogen, men alltså nej banne mig, jag klickade inte med personalen. Vi får se, ska såklart utvärdera med Robin innan beslut tas.

Herregud han föddes nyss tkr jag och nu är vi ute och tittar på dagis.. Storakillen!

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Oj då, snart ska han välja gymnasium. Det går snabbt nu...vi ses ikväll om ni är hemma

Kommentera här: