24 oktober

Vilken kväll det blev. Oskar ville absolut inte sova, fast han var TRÖTT. Bara skrik och massor av tårar. Robin höll på bra länge innnan jag fick ta över. Efter lite vatten fick jag han att somna i vår säng i typ 5 minuter innan det blev skrik och tårar igen.  Låg en stund till och sjöng för honom men han var så ledsen så jag fick ta upp honom. Vi satt oss i soffan och han satt som en zombie i mitt knä och bara myste. Så trött! Nickade väll till någon gång och sen skrik igen. Efter lite välling blev det väll bättre. Även fast han knappast kunde vart hungrig. Efter en bra stund somnade han äntligen lugnt och skönt i min famn. Nu sussar han i sin säng..

Konstigt det där. Han som nästan alltid är så lätt att lägga har blivit omöjlig. Han blir så ledsen. Plus att han har börjat vakna mellan 3-5 de senaste dagarna. Något måste vara galet för lillemannen. Hoppas det blir bättre. Inte för vår skull men för hans, såklart!
Älskade du...

Kommentarer:

1 Kickilina:

skriven

Inget som är galet med Oskar... Helt normalt för ålder... Det går över... Så har alla barn jag vet hållit på mellan 7-8mån upp till strax över året...Spökåldern kallas det för...

KRAM

Kommentera här: