29 oktober

Idag har jag haft en lyxig morgon. Klev upp och busade en stund, gjorde frukost åt Oskar och mig och sen kom mormor och hämtade Oskar och gick till Bibbi och fikade. Så jag har hunnit duscha en skön dusch och bäddat rent i gästsängen där Isa ska sova plus städat badrummet (iiigen). Kände mig lite som maria Montazami då jag stod och puffade kuddar och fixade, men man vill ju att gästerna ska trivas.

Igår jobbade jag till fyra. Det gick ganska bra. Känner mig seg, alltså långsam. Men det är nog bara för jag inte riktigt vet var allt ska vara och hur det ska vara. Annars gick det väll bra tror jag. Hade ont i huvudet hela dagen och det eskalerade för varje timme. När det var dags att gå hem började jag bli illamående också så jag hoppas verkligen det är synen det är fel på så man kan fixa det lätt. Jobbigt att ha ont i huvet jämt utan anledning. Iaf, efter jobbet kom mamma och mormor och hämtade mig eftersom dom passat Oskar och vart på utflykt. Sen raka vägen hem och byta chaufför till Robin. Sen la vi gasen i botten och for ut till huset för visning. Jisses, tanken var att vi skulle se om huset var fult och äckligt inne, då hade det vart lätt att släppa och gå vidare. MEN....
Huset är helt jävla underbart! Båda blev kär. Så vilken tabbe det var att åka dit. Men men hoppas de nya husägarna tar hand om huset och renoverar det så som det förtjänar :( Vi har iaf besämt att släppa det, tror jag. Jag sa iaf det, men robin fortsatte att möblera hela huset medan vi satt och åt middag så vi kanske inte har bestämt nått. Eller jo, 10 mil om dagen för bara robin, plus säkert 10 minl för mig också blir för mkt Jaja! Världens finaste hus iaf. Budet ligger på 200 000 kr just nu....

Kommentarer:

1 Isa:

skriven

Härligt med tillpuffade kuddar! Trist att huset var så bra, men allt sker av en anledning. Förmodligen kommer ett nytt hus upp senare som det är meningen att ni ska ha, som har ett bättre läge!

Ska bli kul att komma hem till ert mysiga hem imorgon. Har du köpt någon jättedyr kruka för matpengarna??



PUSS

2 MOSTER:

skriven

HAHAHAHA, Isa - du satte pricken över i:et! :D

Vad bra att du, Frida, stage:ar ditt hem, toppen! Ang. huset tycker jag att det är bra att ni resonerar och tar in de sämre punkterna som anledning till att backa. Det kommer fler hus, se på din kära syster som har gått igenom detta flertalet gånger. Puss

Kommentera här: