24 september

Idag tittade vi på Nicke nyfiken till vällingen. Vi tittar nästan aldrig på tvn när inte Robin är hemma. Jag kan titta en stund om jag absolut inte har något för mig, eller så står den bara på så det inte är så tyst. Tror Oskar uppskattar att slippa störas av tvn jääämt, särskillt när han äter. Men imorse gjorde vi ett undantag. Han skrattade så gott. Han är rolig den där Nicke ;)

Igår efter god middag bjöd vi in oss själva på kaffe av oskars farmor. Oskar var trött (trodde vi ja) så vi stannade inte så länge. Han vägrade somna i vagnen så därför gick vi bort till My och Jacke, där renoveringen är i full gång. Tapetskrap var det som gällde. Robin fick jobba sig lite svettig han med. Jag jagade på och passade Oskar. De kommer hit och äter middag idag, hoppas jag inte bränner maten eller tappar pepparkvarn i. Det blir lasagne, jäkla gott det!

Ska städa undan här lite nu medan Robin sover, tänkte jag skriva men han hoppas jag är vaken, Oskar menar jag... Mina killar! ♥

Ikväll kommer MOSTER, Oskar! Jippie!!!

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

När man ser såna här bilder inser man vad fort barn växer:)

2 Pelle:

skriven

Nettan: Tänker du på Robin eller Oskar? Eller kanske på båda två?

Kommentera här: