12 april

Snälla snälla, låt det vara lika härligt väder hela veckan. För nu är jag ledig enda tllls fredag, vad jag vet nu.
Det gick som vanligt bra att jobba och det är fortfarande lika roligt. Robin och Oskar kom och hälsade på en stund idag och det uppskattade jag massor :D

Haha, ser ni på håkans bar? Sämre kordination än MOI. det säger väll en del ;)

Tanken idag var att mormor skulle gå med lillemannen på sången och sedan passa honom tills jag slutat. Robin hade inte tagit ledigt, sa han. Så halv 6 imorse var han på jobbet redo att jobba. Väl där ser han att han visst hade tagit ledgt så en stund senare var han tillbaks i sängen med mig. Så Oskar fick ytterligare en pappadag och det blev han ju såklart lycklig för.

Kommentarer:

1 robin:

skriven

ja det var jävligt klantigt av mig.

2 Nettan:

skriven

Hahaha..jag tror jag döööör av skratt :)))

3 Pelle:

skriven

Han förefaller aningen virrig din pojkvän ;)

Kommentera här: