14 april

Idag ska vi till drakborgen för första gången. Jag har alltid trott att det var för stora barn men för någon vecka sedan hörde vi att små bäsar också kunde leka där. Så i måndags på sången tyckte de att Oskar och jag skulle åka dit idag då flera st från gruppen skulle dit. Det blir nog super för Oskar. Han har ju en del energi som vi inte alltid vet vad vi ska göra av. Dock gruvar jag mig för att överhuvudtaget gå utanför dörren idag. Mamma färgade mitt hår igår kväll och ni kanske kan gissa själva hur jag ser ut. Jag har färg i typ hela ansiktet. Jag ser inte klok ut på en fläck. Men jaja, läget kunde väll vart värre (eller?)

Annars är det bara bra. Tråkigt att solen inte kom för att stanna men jag antar att den hälsar på fler dagar så vi kan fortsätta möta våren i stugan. Igår var vi där hela dagen och Oskar lekte och grejade på precis hela tiden. Han till och med nästan somnade på snowracern. Trött kille! När vi kom hem åt han en hel matlåta med hemma gjord pizza. Samma pizza som han vägrade ens smaka på dagen innan :)

Nu ska jag göra mig klar sen väcka Robin och Oskar som gick och vilade för en liten stund sedan. Vi skulle vara i birsta halv. Tror ni vi hinner?

Ja, man får skratta ;)

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Jag får ta och berätta när vi träffas :D Magen känns bra nu, tur att det inte var något värre än så :D

Tusen miljoner kramar :D Ha det roligt på drakborgen:)

2 Pelle:

skriven

Hur gick det på drakborgen?

3 Kicki:

skriven

Till nästa gång Maria ska färga håret:P Testa att ta bort färgen med hårsprej på en tuss det brukar fungera.

Kommentera här: