24 april

Idag hade det inte vart helt fel att fått vara ledig och ute i solen med mina kära. Men vi hade det trevligt på guldfynd också så det gick ingen nöd.

Robin & Oskar kom och hämtade mig när jag slutade och då for vi direkt hem och började med maten. Hungrig som en varg! Efter middag och bus hälsade vi på hos Eleni och Patrik, min fina arbetskamrat och hennes sambo :) Det var en härlig avslutning på en solig dag. Oskar hittade en ny kompis som han kunde dra och köra med. Eleni sover nog gott inatt ;) Kom gärna till oss :)

Nu på kvällskvisten har vi sålt min älskling. Okej, vår Audi. Fy, jag är deprimerad. Men men, nu är den såld. Har ni nå idéer på en ny?

Nu ska vi fortsätta på morötterna och dippen som väntar på bordet. Gottit!
Oskar i Elenis plantera-blommor-på-balkongen-skor.
 Haha, ja klart man ska ha ett par skor till alla tillfällen ;)

Kommentarer:

1 Eleni:

skriven

Haha... ja, man måste ju ha skor för alla tillfällen annars har man ju ingen "anledning" till att köpa ett par nya lite då och då ;) Det var jätte kul att ni kom och hälsade på och vi kommer jätte gärna och hälsar på er något snart! :)

Kommentera här: