22 april

Helg snart, tänker ni. Jobb snart, tänker jag. Härligt!

Dagens huvudvärk var inte att leka med. Inga tabletter hjälper. Oskar och jag tog med oss mamma på en lång prommis och lunch. Efter en cola kände jag iaf lite lättning. Är det bara jag eller är cola världens bästa medicin?  Jag fick tyvärr tacka nej till jobb idag på spelbutiken men jag tror vi klarar oss endå. Men men nu är det iaf bra igen :)

Just ja, nu till varför jag skriver. Herregud här babblar jag på om mig själv, Skärpning!!
Vi har fått bekräftelse på dagisplatsen vi sökte till sonen. Så skönt! En dagisplats till Oskar är alltså garanterad. Tänk att lilla bäbisen ska börja på dagis och !äta mat (hoppashoppashoppas)!, leka och få massor av kompisar. Han börjar efter sommaren och det känns skit bra! Och tänk att vi fick dagiset vi sökte och inte 20 minuter bort. YES!

Kommentarer:

1 Jessica:

skriven

Vilket dagis blev det?

2 frida:

skriven

Skönsmons dagis :D

3 Sandra:

skriven

Vad kul och skönt för er! Vart börjar han?

4 Kicki:

skriven

Grattis!

5 Viktoria:

skriven

Vad sköönt! Tänk att lilleman har blivit så stor :)

Kommentera här: