25 dec

Sämsta julen någonsin men jaja. Bättre lycka om ett år.. Magsjukan kom till oss i torsdags kväll. Oskar piggnade på sig tills på fredag förmiddag men Robin och jag mådde sämre. Ringde mamma och bad henne komma och hjälpa mig att ta undan. Eller ja, ta undan åt mig eftersom jag bara inte klarar av det. I vårt sovrum var hela sängen nerspydd och i Oskar rum var sängen full i bajs. Så mamma kom och drog på sig en handduk över huvudet och fixade åt oss. Sen erbjöd hon sig att ta Oskar resten av dagen och kvällen. Precis som en bästa mamma i hela världen ska göra ♥ Så Oskar fick en bra julafton ändå men tomte och paket.
Ikväll har vi vart hos mormor som fixade middag åt oss, eftersom vi halft svalt ihjäl här hemma :P Så med lite mat i magen som alla utom Robin fått behålla mår vi bättre.

Får se vad morgondagen bjuder på. Förhoppingsvis är vi helt återställda. Det vore skönt att få må bra en hel dag innan en ny jobbvecka drar igång.

Jag ligger så jäkla skönt nu! Ni ska bara veta. Jag sålde bäst på en tävling på jobbet och vann en Fatboy. Den är ritkgit fet, alltså stooor som en säng. Känns så bra att jag kom på första plats. Flest streck i säljtävlingen vann och jag var tvungen att sälja dubbelt för att få ett streck. Endå vann jag :D SÅ stolt och det känns som jag bevisat att jag kan sälja, precis som jag sa på min arbetsintervju!

lillemannen och Robin har gått och lagt sig för kvällen. Robin ska jobba natt så han börjar typ halv 2 inatt. Oskar och jag planerar att sova gott hela natten.

Då ses vi! Och tack familjen för att ni ställe upp och tog Oskar utan att vi behövde fråga om det! Känns skönt att Oskar fick en rolig jul med släkterna och massa paket. Som han såklart lekt järnet med hela dagen!

Första priset nu i vårt vardagsrum :D

Kommentarer:

1 Moster/Syster:

skriven

Vad bra att ni är friska nu! Planera mindre nästa gång, undvik höga förväntningar osv. Kom till GBG vettja :D



Ja, världen bästa! Morsan ska kanske starta städpatrullen?

Kommentera här: