5 dec

I fredags var Robin och jag på bio med Eleni och Patrik. Kanske sista bion på ett tag för de blivande föräldrarna :)
Igår efter jobb och mys hos Robins farmor och farfar åkte vi ner till Hanna och Daniel och fortsatte myset där. Bubbel, chips, bus och biteline tills sent på kvällen. Oskar busade järnet och fick lyxa till det med grillchips och saft. Nöjd kille :) Idag efter jobbet blev vi bjudna på mat av Robins faster så där har vi vart ikväll. Tvspel och god mat, så bra! Landade i soffan för en stund sedan med en stor nybakt semla. Life is good




Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Lilla festprissen:))

2 Hanna:

skriven

Gosen, så himla mysigt och få busa med honom.

Jag väntar på att han ska bjuda in oss på fika snart ;) Sedan älskar jag bilden då han sitter på Daniel och klappar han i ansiktet :D

3 Eleni:

skriven

Haha, jag har trott att det är torsdag hela dan. Vet inte varför! :P Men nu är det snart torsdag vilket fall :) Näe, vi har inte hittat någon ny lägenhet. Men vi har ju fått nya hyresvärdar så då måste vi skriva nya kontrakt. Måste ju ses något snart igen :) Kram!

4 Isa:

skriven

Åh jag blir inte alls avundsjuk! Saknar er tjejer så mycket! <3

Kommentera här: