18 juni

Efter en jobb och sedan tvättdag näst intill däckade jag i sängen. Råkade slå på ettan och där var ju såklart bröllopsfest. Jag har verkligen dålig koll på det här med brölloppet och har inte sett nånting om det. Tror ni inte jag börjar böla när barnen sjönger så fint för V&D. Så nu när jag vet hur fint dom gör allt på tvn vill jag ju följa med på allt de visar. Fan att jag jobbar imorgon så jag inte får se brölloppet. Hoppas någon bandar ;) hehe

Ylvahjärtat är med hemma hos oss ihelgen. Jag hoppas det inte kommer kännas jobbigt att låta henne åka hem till sig igen på söndag. Men det ska nog gå bra. Oskar är helt frälst i henne. Han är som en skugga på henne och så fort hon lägger sig så lägger han sig brevid. Han har matat henne också. Han sparade stripes åt henne när vi åt middag och så fort jag lyfte ner han från sin stol gick han och matade henne. Och när ylva och jag kom in förrut från en promenad fick hon välrdens gossigaste kram av honom. Jag kan fortsätta, dom är så go. Men vi gjorde ändå rätt som lät henne flytta till gård på landet :) Kul att ha henne hemma en sväng iaf :D

Nu ska jag nog bädda ner mig. Hoppas dagen imorgon blir smärtfri. Jag jobbar ensam med vår nya tjej. Men det ska nog gå bra :) Efter jobbet åker vi till stugan och sover där. Första natten! ♥

Trevlig helg!

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Lillhjärtat....såååå fin

2 Viktoria:

skriven

Hon är såå vacker ylvagumman! Är glad att jag hann pussa lite på henne :)

3 Eleni:

skriven

Frida jag har tappat ditt nr. Och det värsta är att jag skickat flera sms till dig förut, eller jag trodde det var du, men det var inte du :P Fick svar nu att jag skickat till fel.. haha. Attans! Tyckte vi kunde ses någon dag :)

Kommentera här: