10 sep

Idag var Oskar ledsen innan vi ens kommit in genom grinden på dagis. Jag följde med honom in en stund och han höll hårt i handen. Vi satte oss iaf med barnen och ena fröken. Han skrattade, typ första gången jag sett han skratta på dagis. Skönt! Skrik igen när jag skulle gå, såklart men det har nog gått över nu. Oskar skulle få vara inne idag med en annan ny kille och en fröken. Det tror jag blir bra!
Hoppas han äter lite idag!!!!

Jobbar 1 till halv sju idag också. Imorgon öppning till stängning. Hade sett fram emot eftermiddagen med lillemannen men vi är kort om folk så jag slutar senare än tänkt. Men hela söndagen är jag Oskars :D

Nu måste jag sätta fart här hemma. Trevlig helg

Oskar och Svea :)

Jag läser Hello Kitty för Svea. Super tyckte hon ;) Eller jag?

Min stora bäbis och Malins lilla :D


Jag skickar bilder senare Malin, kmr inte åt mailen just nu... :)



Kommentarer:

1 Isa:

skriven

Vad du matchade bra tillsammans med Svea! Vad söt hon var :)

2 frida:

skriven

ja vet :) Det gäller att tänka till så man blir kompis fort ;) Ja, jätte söt är hon! Kramar

3 REB ♥:

skriven

svara på min hiss eller diss är du gullig, om inte klicka iaf in dig på min blogg och släng en kommentar eller något :) ha en bra dag !

4 oskar och mormor:

skriven

hej alla nu bloggar jag.igår var vi i nednsjö på 17 årskalas hos "peppe" vi åt smörgåstårta och marängtårta supergott men före det var jag med gammelmomor och sabbade grannens utebord, natten har varit bra och väckte mormor kvart över sex i morse(söndag), fullt ös hela dagen och så blir det pizza till middag, hörs imorgon. oskar

5 oskar:

skriven

hej alla eftersom mamma och pappa är på semester så hjälper mormor mig att blogga men hon är inte så bra på det men hon gör sitt bästa.har precis tryckt i mig massa pizza hos gammelmormor så nu ska man hem o slänga sig i duschen o göra sig iordning för natten så mormor kan packa för dagis imorgon natti natti alla,hörs imorgon. oskar

6 frida o robin:

skriven

Bra Oskar att du ater. Har finns bara konstig mat. Vi skriver pa ett tangentbord med arabiska tecken pa och bokstaverna sitter huller om buller. Imorgon bitti ska vi pa kamelkaravan. Det ar varmt och kristall klart vatten. Pappa tkr det svider i rumpan av det salta vattnet. an ar ingen magsjuk men mamma ar forkyld+huvudvark som drar ner humoret

. Snart kommer vi hem och kramas med dig hjartat. Vi saknar dig och alskar dig ps. se till att du busar jarnet med mormor sa du ar snall nar vi kmr. Ha sa kul pa dagis ... Mamma o Pappa

Kommentera här: