2 sep

Då har ni ett dagis inlägg att gotta er i. Fast, gotta hade väll vart om allt gick som på en dans på rosor? Meen, så här är livet. Det blir bra tillslut.

Tänkte ta en update om mitt liv nu när jag endå är igång. Vad sägs?

Sökte för en tid sedan nytt jobb. Blev kallad till intervju förra veckan. Blev uppringd i måndags och fick frågan om jag fortfarande var intresserad av tjänsten. Woohoo! Jag fick jobbet! En heltid tjänst som receptionist på en frisörsalong.

Jag visste att hon skulle ringa på måndagen och tala om hur det gick. Så på morgonen i duschen stod jag och försökte komma på vad jag skulle säga när jag inte fått tjänsten. Vad säger man? Kom på en del bra svar, som  tur var slapp jag använda mig utav dom.

Robin blev så stolt :) Bra gjort av mig känner jag! 1a nov el 1a dec börjar jag. Härligt med lite större lön! Trist att sluta på Guldfynd. Trivs så bra, men man kan inte kasta chansen till heltid hur som helst. 

Från guldfynd tar jag med mig maaassor av ny erfarenhet, massor av ny kunskap,  härlig chef + kollega som vart så hjälpsamma och roliga att jobba med samt en fin nyfunnen vän med så stort hjärta :D Så mig blir du inte av med Eleni, fast jag byter jobb ;) Räkna med barnvakt här!!

Mot nya äventyr :)

Kommentarer:

1 Yrla:

skriven

Härligt att det känns bra!

Jag är glad att jag kunde hjälpa dig på traven :)

2 Yrla:

skriven

Härligt att det känns bra!

Jag är glad att jag kunde hjälpa dig på traven :)

3 pernilla:

skriven

GRATTISS!!!!!! Fasen så roligt! Du kommer passa perfekt där (Eleni har skvallrat så jag har kunnat hålla tummarna ;))!



Hoppas att Oskar börjar trivas på dagis snart, det ttar nog ett tag att vänja sig skulle jag tro :)

Kram kram

4 Hanna & Daniel:

skriven

Grattis Frida, vi är så glad för din skull :)

Kramar från oss :D

5 Jessica:

skriven

Grattis till jobbet :)

6 Eleni:

skriven

Åååå... vad du är gullig!! Här sitter jag och blir alldeles tårögd när jag läser ditt inlägg. Jag är faktiskt en blödig gravid kvinna ;) Jag är glad att läsa det du skriver, för vi ska helt klart fortsätta att ses fast vi inte kommer vara på samma arbetsplats!! Tråkigt kommer de bli att inte ha dig där på jobbet, men vi kommer att ses ändå!! :) Hoppas det går bra med Oscar på dagis snart. Det var ju bara första veckan, så det är inte lätt i början! Vi ses imorgon! Kraam :)

7 Kicki:

skriven

Grattis!! Jätteroligt att höra :) Dagiset kommer att lösa sig det också låt det ta den tid det tar.

8 Isa:

skriven

Är så glad för din skull! Grattis gumman <3

9 Eva:

skriven

GRATTIS det var roligt!! Skönt med fasta arbetstider.Slippa jobba bara nån timme varje dag.Lycka till!

10 Nettan:

skriven

Vill oxå skriva en grattishälsning till nya jobbet..du är så duktig och kommer nog passa perfekt på nya jobbet. Skönt att ni kan börja planera lite mer nu framöver, när du både har mer lön och bättre arb.tider. Kram

Kommentera här: