3 jan

Oskar använder puffen flitigt. Och sillten, som han säger =filten, är ett måste.


Förra veckan kom Robins faster in på mitt jobb och talade om att hon var ledig i veckan och undrade om hon kunde få hämta Oskar från dagis. Jag blir så glad! Så idag fick Oskar gå hem tidigare från dagis och busa hemma hos gammel faster och farbror med favvo Jessica. Inte nog med att dom erbjuder sig att hämta lillemannen så fick Robin och Oskar middag där. Och nä, inte nog med det. De fick mat med sig hem till mig och matlådor så vi inte behöver göra mat på hela veckan! Tack bästa kicki igen! ♥ Du är bäst.

Trött efter en långtråkig dag på jobbet med lite att göra. Går nog och sover nu så jag orkar med en till sån dag imorgon. Hörs!

Kommentarer:

1 kick:

skriven

Det är jag som har tur som får låna världens bästa Oskar. Vi får ta en middag när du också kan komma. :-)

2 Nettan:

skriven

Vilken perfekt mysplats för lilleman:))

Kommentera här: