30 jan

Igår hade jag en riktigt skitdag. På fredagkväll la jag mig inne i Oskars säng så jag inte skulle väcka Oskar och Robin när jag klev upp tidigt för att ha en mysig morgon innan jobbet. Vaknade 9.20. Brukar vara på jobbet senast 9.40. Kan en dag starta sämre alltså? Innan dagen var över hade jag migrän och var så less på den där jäkla dagen så jag for raka vägen hem efter jobbet och la mig i soffan framför shrek2. När Robin och Oskar kom hem efter middag hos mormor var jag som tur var piggare. Vill aldrig mer försova mig!! ( hann till jobbet i tid endå, dock utan frukost i magen). Och ja, Oskar sov ända tills 9.20. Tröttkillen ;)

Idag har vi vart en snabbis i birsta sen städat lite hemma. Nu på eftermiddagen har vi vart på en liten hejdå-middag eftersom Robins faster åker iväg till indien imorgon. Så för att hon inte skulle sakna ihjäl sig efter Oskar bjöd hon på smarrig middag. Mummsfillibabba!

Jag har precis lagt Oskar och städat och kastat en massa smink och sånt i badrummet som aldrig används. Skönt!
Nu ska jag njuta av lugnet! Robin jobbar natt inatt så både oskar och robin sover. Fast i olika sängar, första gången på en lååååång tid. Kanske att man får sova helt ostört inatt alltså ;) 

Två bilder från Ossys rum.

Kommentera här: