28 jan

Vilken skön fredag. Jag har haft kunder och saker att göra hela dagen. Det är då jag känner att jag verkligen gillar att jobba. Jag hatar när det inte finns något att göra på jobbet. Full rulle ska det vara. Skulle gå under om jag inte fick jobba och utvecklas (och tjäna pengar :P ) 

Lyxade till med buss hem från jobbet. Hemma var det springtävling. Deltagare Oskar och Kicki. Fattar inte hur dom orkar. Helt tokiga, båda två ;) Undrar om Kicki sover lika gott som Oskar nu ;)? 

När jag la Oskar förrut låg vi och pratade lite. Jag påminnde honom att han snart fyller år och att han ska få paket då. Det lät väl bra tyckte han.  Sen berättar han att han inte ville klippa sig men jag säger att man måste ju klippa sig ibland och han blev ju så fin i håret. Efter lång övertalan ger han sig och slutar säga klippa näe... Precis innan han slummrar så säger han jecka jobba. Helt rätt men på tal om något helt annat liksom. Tänk vad det snurrar mycket i barns små huvud. Lillhjärtat♥

Det här med uppfostran är inte lätt har jag förstått men det känns skönt att veta hur v inte ska uppfostra vår son. Och så länge vi vet hur vi inte ska göra och hur vi inte vill att vår son ska bli så borde det väll inte vara så svårt. En självständig kille som vet att man inte ska slösa på livet är min önskan. Och vi ska göra vårt bästa för att nå dit. Tänk att han blir två år strax. Ofattbart! Jag är så stolt över honom♥

Kommentarer:

1 Kicki:

skriven

Nu ska jag hoppa i säng kommer garanterat att sova som en stock! Får se till att tjyvträna lite innan nästa tävling ;P

2 Nettan:

skriven

Oskar var så himla go och mysig idag..det är som god medicin att träffa prinsen :)) Kram alla 3

Kommentera här: