14 MAJ

Igår slutade jag tidigt. Kl 16 tog jag helg! Då for jag raka vägen hem och hämtade robin & oskar samt en icapåse med tacomiddag i. Den tog vi med oss till Kristina och Henrik och käkade en spontanmiddag hemma hos dom. Barnen började lugna ner sig vid 22 så då var det dags för att tacka för oss. Fler sånna middagar får det bli!

Idag har vi haft en städ/fika dag hemma. Riktigt skönt! Det är sällan vi har sånna dagar nu när jag jobbar helger men nu var det ju jobbfritt.  Vi har ställt i ordning det mesta nu men det är en bit kvar innan det ser ut som innan de började med fönstrena här hemma. Förhoppningsvis blir det klart i veckan så vi kan ställa fram alla grejerna och hänga upp alla gardiner igen.

Oskar idag

Oskar idag

Duschning!

Pippi Långstrump & popcorn

ops!



Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Men vilken söt lite kille som duschar ;)

Han måste ju ha världens vackraste ögon :D

Krama om Oskar från mig ;)

Kommentera här: