15 september

Vägrar tro att allt gått för bra för att vara sant o det här är bakslaget vi borde väntat oss... Sjukhus igår o sjukhus idag med den minsta.

Ett jätte sår, öppet till köttet, på sämsta tänkbara stället. Gör ont i hela mig bara av tanken! Fick bita mig hårt i läppen när Isak o jag fick hjälp igår!

Idag ska vi tillbaka till akuten! Men idag följer Robin med som tur är. Nu är det bara hålla tummarna att det bara har blivit av friktion o inte är den nedrans ovanliga sjukdomen doktorn nämnde :(

❤❤❤❤

Kommentarer:

1 Eleni:

skriven

Åh nej!! Vad är det som händer? :( Hoppas att allt går bra idag och att det inte är någon fara med finaste Isak. Tänker på er och hoppas, hoppas!! Massa kramar <3

2 Frida:

skriven

Vet inte:( tkr så synd om honom. Hoppas på bra hjälp även idag. Nu har han ett stort förband på såret. Det sitter precis i vecket mellan hals o axel så det lär vara svår läkt då det ständigt är rörelse där. Men nu hoppas vi :) kraam

3 Isa:

skriven

Men usch då stackars lilla hjärtat :( hoppas det ordnar sig snabbt<3

4 Hanna:

skriven

Men fyy!! Gör ont i hjärtat på mig, hoppas det löser sig snart. Tänker på er hela tiden, hojta om ni behöver hjälp med något jag och Daniel finns alltid vid er sida!
<3 Kramar i massor.

Kommentera här: