19 september

Blä, vill hem nu. Saknar mina stora killar hemma. Snääälla låt lille Isak få bli frisk NU!

Vet inte riktigt när vi får åka hem. Hoppas innan helgen... Längtar efter min Oskar ju!

Isak är iaf på bättringsvägen. Han har precis fått kvällsdosen antibiotika o tvätt på såret. Inatt kmr dom igen med mer medicin. Jag har svårt att koppla av och somna när jag vet att det snart knackar på dörren. Förhoppningsvis kommer det ingen fler nu förrän vid 3-4 tiden så vi kanske hinner sova en stund.

Hej från sjukishuset!

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Åh va fin han är lilla gubben..hoppas verkligen ni får komma hem innan helgen :-) har varit och gosat med Oskar ikväll <3

2 Carin Hannas mamma:

skriven

Å vad härligt att höra att lillemys är på bättringsvägen. Det gjorde så ont i hjärtat när jag fick höra om vad som hänt honom, och när Kicki visade bilden villr jag bara gråta. All lycka till er

3 Ulrica:

skriven

Vad skönt att Lillhjärtat erat är på bättringsvägen nu. Kan tänka mig att det är en Storebror och Pappa som gärna vill att Mamma och Lillebror ska komma hem nu också. Många kramar till hela familjen från oss i Kina =)

Kommentera här: