19 februari

Då var Isak sjuk igen. Det känns som att sjukdomarna byts av varandra. Den här gången är det nått virus i halsen som gör att andningen blir ansträngd samt massor av hosta. Stackars liten!

Igårkväll var vi på primärvården i 3 timmar. Han skrek sig otröstlig och ett tag där visste jag inte vad vi skulle ta oss till om inte doktorn kom snart. Hanna följde med medan killarna hade Sconeskväll hemma.
Han har iallafall kunnat sova hyfsat inatt. Inte jag.... Livrädd att han ska hosta och inte få luft.

Snart kommer iallafall mormor o passar killarna så då åker jag på Apoteket och hämtar ut penicillin. Hoppas han får vara frisk sedan! Det får faktiskt vara nog nu!
Men med den här turen åker vi väll på magsjuka igen när Oskar börjar dagis igen.

Jaja, finns ju dom som har det sämre o nu vänder det nog för Isak då han får penicillin. Blir bra det...


Kommentarer:

1 Eleni:

skriven

Stackars lilla Isak! Fy för denna vinter med alla sjukdomar. Alla råkar på de här bacillerna och jag själv har nog inte känt mig frisk en dag sedan långt innan jul. Nu får det vara nog på det här. Massa krya på kramar till lillkillen. Hoppas han mår bättre snart! <3

2 gun:

skriven

jag håller med. Nu får det vara slut på sjukdomar för det här året i alla fall. Jag tycker så synd om honom.

Kommentera här: