Kissen!!

Jag håller på att dö, inte bokstavligen. Men dock ändå.
Jag saknar Trolle och Mia, de fanns ju inga bättre. Jag är så fruktansvärt frestad att köpa en katt. Eller åtminstånde ta hem Frasse. Men han vill väl såklart bo hos mamma och mamma vill nog inte släppa iväg han hit, till en lägenhet. Meeen ja vill verkligen ha en katt. Hundar gillar jag egentligen inte ens, BARA FELIX. Men Felix är inte som andra hundar. Han är mer som min prins som är världs bäst! Ärligt talat, han är nog bara instängd i en hundkropp eller nått. Hur som, de skulle ju kunna gå bra att ha en hund här hemma, men jag vill inte ha en stor, de vill ju självklart Robin. När mormor flyttar till nått hem för tjatiga tanter måste han ju ändå bo här med oss. De blir nog mysigt.

Men tänk om Robin hade tålt katter, då hade jag tagit hem en på en gång. Nära till skogen och allt, hur bra kunde de bli?

Nog om dä.
I går va vi uppe i hsand och hälsade på fröken :D De va skit kul, verkligen. Snart börjar skolan och då ska vi träffas jämt ;) (ÅÅHNEJ ; ) ) Fan va kul !

Måste försöka få i hop några pengar så jag kan åka ner till Linda och hälsa på i hennes nya lägenhet. Men eftersom jag ska börja jobba helger och kanske nån kväll på macken så ska de nog gå bra.

Nu ska jag börja rulla biffar, iaf snart, när Robin kmr hem med köttfärsen.

Puss & kram!

Kommentera här: