9 dec

Söndag igen. Jag bryr mig inte så mkt om att alla helger bara flyger förbi, föööör veckorna är nästan lika härliga. Antagligen vill alla ha de lika bra som vi har i min klass. Men livet är orättvist, på många många sätt. 
Imorn blir en lugn dag, ska inte jobba med mor min utan ladda med frågor och hoppas på svar. Imorn skulle vart dagen med stort d, men nu får vi hoppas på att de blir ett annat datum en annan gång. De blir nog bra de med. Ylvis och jag är ensam hemma ikväll för robin är och leker med tåg?!?!  snart börjar love actually, har för mig att den är helt kass men de var ett bra tag sen jag såg den så jag hoppas den är bättre den här gången. Just de fan, jag har ju prov i veckan. Äsch typiskt! Ska fortsätta med att äta choklad och dricka trocadero nu, så jag förvandlas till den sanna tjockisen jag kanske borde vara? ;) Pusshej

Kommentera här: