Fel skor att vandra i.

Idag har Felix fått klippa sig. Han ser ut som han gjorde när han var valp i stort sett, fast större. Nu kom vi precis hem ifrån Sidsjön, där fick han bada en stund sen gick vi runt. Vi höll på att svettas ihjäl.Men ändå mötte vi hur många ärtiga springarfolk. Fel och dra hem och ta en kall öl och låta magen växa ist. Iaf på sommarn, då behöver man väl inte motionera och fjanta. Meen så är de nog bara jag som tycker. 

Snart kommer Robin hem och då ska jag försöka laga nån mat. Dock har vi inget vatten i huset, inte igår eftermiddag heller. Blir tooookig, de är antagligen tuttut ( brandkåren) som har snott allt vatten. De brann ju nämnligen i skogen här igår. Hoppas den är släckt så vi kan få tillbaka vårat vatten.  
 
Får se om vi åker till alnön eller armsjön ikväll, lär nog bli anlö eftersom de är närmare för Robin till jobbet. Meeen jag längtar efter min stuga, de gör nog Felix också. Här hemma kan vi iaf inte stanna, blir outhärdligt på dagen.

Jag läääääängtar tills jag får köra min bil, utifrån parkeringen hemma =D haha

Puss & kram!
image21

Kommentera här: