Grattis mamma & pappa, tillök i familjen!

Idag var sista dagen jag jobbade på ett tag. Ska ju ha Felix nu tills mormor kommer hem nästa söndag så de blir inget mer jobbande. Iaf, nu kan jag till och med stå ensam i kassan. Mamma var knappt där nånting. De är ju super de, roligt och knappa när de blir rätt! På eftermiddagen kom en jätte söt tant in i butiken, hon hade en skit fräck telefon hängades runt halsen som jag fick syn på. Hela framsidan var täckt i diamanter( eller möjligtvis stenar som såg ut som diamanter, höhö) och när jag hade kommenterat den en stund så ropade hon in sin dotter och dotterson. Dottern visade då bhbandet sitt, tääääckt i diamanter. Haha, sen berättade hon hade hela bilen full med såna där grejer. Så hon gick ut och hämtade en hel väska med skit söta bh band. De slutade med att mamma och jag köpte 3 st. Annorlunda och fint. Hon sa att de bara fanns runt 1000 band i hela Sverige så de var ju toppen att hon stannade precis hos oss ;)

Efter jobbet åkte mor och jag till bommen och köpte skor. Jag fick två st men mamma tjurade till sig och köpte inte några alls. Sedan for vi till de där stället i vid Stångå och köpte nya lampor och krukor eftersom vi skulle måla om i vardagsrummet. Nu har vi målat, och just nu väntar jag på att bordet ska torka till sig lite så jag kan måla det igen. De blir så fint så. Nån dag ska vi till IKEA och leta ny klädsel, vit som jag såg att dom hade där. De blir kalasbra!

De är en kissekatt här som vägrar gå i från mor & fars gård. Och smart som mamma är så har hon börjat ge den mat. Ute än så länge men de dröjer nog inte länge innan den får komma in. Eftersom den är här hela tiden så tyckte jag att den förtjänade ett namn. Den är inte direkt fin, ser nästan äcklig ut men ju mer man tittar ju bättre blire. Vi döpte den iaf till LiseLott. De är enkelt att komma ihåg och sånt.

Grrr, nu när jag är här så kan man ju tro att Topmodel skulle passa på att vara på 3an, Robin och jag har nämnligen inte den hemma på kompanivägen och de är tusen år sen jag såg på de, men iicke, ist ska de va nåt annat skit program som jag aldrig sett. Typiskt.

Trevlig fort. på veckan!
Puss & kram!

Kommentera här: