Koskit i hagen

Oj, snacka om härlig helg va. Vilket väder! Helt underbart. Har hunnit med lite av varje, lite smått och gått.

Ifredags var mormor och jag i stugan, sen åkte jag pappa och Robin och kikade på Vipern, tråkigt som fan att de var en -94(eller om de var -96 :/ ) för jag trodde ju att dom skule ha lyckats få upp en ny! Men iaf, den dög. Inte den modellen jag gillar bäst men helt okej ;)

På lördagen var jag ute hos mamma, sen åt vi mat och myste uppe hos Leif &Benita.

På söndagen var vi ute på Alnö och lekte trädgårdstomtar. Vi planerade blommor och åt middag osv. Myspys.

Igår, ja va gjorde vi igår?? Just ja, inatt sov jag med mormor i stugan. De finns inget bättre tror ja. De finns ingenstans som man sover så skönt som där. Jag vaknar alltid utvilad och somnar alltid ovaggad. Hann inte ens säga gonatt till mormor igår innan jag hade hunnit somna. Och idag, en dag för sig. Helt sjukt skönt med sommar igen. Har legat vid vattnet med Felix och bara busat och myst med han och mormor. När Robin hade jobbat klart kom han också, då åt vi och grejade sen åkte vi hem.

Haha, tråkigt inlägg de blev den här gången (också) men de får la duga.
På onsdag åker Robin ner till shlm och på fredag kmr Linda hem. SOOMMARLOV!

Puss & kram!

Kommentera här: