Numer 18.

Shooo vilken dag de blev igår. Grym som fan!
Det började med att mormor skjutsade in mig till stan, där pappa väntade. Väl där så ödslade vi ingen tid alls utan for direkt till Malte Månsson för att hämta Vipern som vi skulle få provköra. Efter ett bra tag där så kom dom äntligen på hur man öppnade huven och vi kunde åka. Pappa njöt, men jag njöt mer. Shit vilket ljud. Och shit, när vi drog på så V10an fick visa va den gick kunde vi inte annat än att skratta och bli riktigt riktigt sugna på att köpa den. Iaf, vi åkte och visade upp den också för lite folk sen for vi tillbaka med den. De lustiga är, ( Viper är min drömbil, som jag drömmer om på nätterna) att -89 då jag föddes visades den första Viper konceptbilen. Hur lustigt är inte de?!

Efter den underbara upplevelsen åkte jag raka vägen till stugan för där var Inga och väntade. Vi fikade och pratade om lite smått och gott. Mycket trivsamt! På kvällskvisten kom alla andra. ( snabbspolning). Sen vare dags för paket öppning. Jag fick super fina grejer av alla. Hel nöjd vill ja lova. Mamma och pappa kom som vanligt en timme för sent, men iaf, dom är förlåten för jag höll på att dö när jag öppnade ena paketet. I där låg det pengar till körkoret, presentkort på Traffic så jag kan ta massa lektioner och längst under, EN BILD PÅ EN BIL!!!! På regplåten stod det, Frida 18 år. Jag började ju självklart att gråta massa och då blev mamma vek och grät hon med. Haha, jag blev så glad så de är inte sant! Men kort sagt fick jag tok bra grejer och jag är riktigt nöjd.

Idag fyller Nettan år, tusen grattisar!
Bara Robin kmr nån gång så ska vi äta och fara dit.

Jag har bra tur ja ;) 
 Håll utkik på fritjof.bilddagboken.se

Puss & kram!

Kommentera här: