Robin 24/6-05 står det i ringen! Grattis

Mkt har hänt, typ.
Har klarat teorin, på första försöket till och med. Vilket jag verkligen inte trodde. Efter dom fem första frågorna var jag nästan säker på att de bara blev bajs. Men icke, 55 rätt och en signatur på att de blev godkänt. Skönt som fan! Sen vare tänkt att jag skulle köra halkbanan den 10 juli. Men de tyckte Nille, morfars kusinbarn att de inte gick för sig. Så dagen efter kl 8 åkte mormor och jag ner till Bromma- Stockholm för att köra där ist. De var skit kul och instruktören tyckte att jag var duktig. Mohaha! Bra. Efter de ringde vi till vägverket för att boka uppkörning, den 2a augusti fick jag tid. Men nu håller vi på att ringa de där sista minuten nummret och hoppas på avbokade tider. Jag vill ju som inviga min fina bil på vägarna!

Helgen har varit lugn och skön. Robin och jag har pendlat mellan stugorna på Alnö och i Armsjön. De finns ju som inget bättre än att va i stugan på sommarn.

I veckan hade jag tänkt börja jobba. Men inte nästa vecka för då ska Felix bo här, eller om vi bor i stugan så han kan bada, vi får se. Iaf, mormor åker till Mallorca en vecka, så de blir lugnt och skönt en stund nu ;)

Nu äre bra filmen på 4an. Gottttaaaaa go!!!!!

Puss & kram!

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Attans! jag glömde gratta er på ettårs dagen! Sorry!! gör det nu istället ;) GRATTIS!!
Jag och nettan firade 23 år med ring på fingret den 22/6 :) Dit har ni ett tag kvar;)

Kommentera här: