Fram & och sen bak

Idag har jag vart hos mammsen på macken och jobbat. Vart dock ett jädra farande fram och tillbaka dock.
Så här vare va. Robin ringde i morse och sa att han inte skulle hinna hem nått till Ylva på hela dagen så nån behövde ha våran nyckel och gå ut med henne. Efter mycket om och men ringde han mormor och frågade om hon kunde gå ut med henne en sväng, de kunde hon. Men då kom jag på den perfekta idéen att jag kunde gå bort med ylva till mormor innan jag åkte till mamma och då kunde jag låna hennes bil. Det dumma var bara att hon skulle till kvissle runt 12, alltså åkte jag först till kvissle och jobbade en stund sen åkte jag och hämtade mormor och sen åkte vi tillbaka till kvissle och jag fortsatte jobba en stund, mormor uträttade sina kvissleärenden och for sedan hem. Halv 4 tog mormor bilen till kvissle och hämtade mig, sen åkte vi hem till stan igen. Alltså, fraaam och tillbaaka! Men de gick ju de med. Ylva vart ju iaf glad som fick gå ut med mormor och felix i två timmar imorse och 45 min på eftermiddagen, toppen. Behöver jag ens skriva att hon ligger och sover nu..

När jag kom hem lagade jag mat sen har jag städat garderoben, hallen, köket och badrummet. Får se om jag orkar vardagsrummet och sovrummet imorn, är inte så stökigt så jag kanske väntar men vi får se hur humöret är.

Ska se vare är på tv nu, hatar ekg, men nått annat skit må väl visas ikväll?

Hej!
image44

Kommentera här: