kommer inte på nån rubrik

Allting känns tråkigt! Har ingenting att göra förrutom att ligga här och härda ut. Längtar efter Robin gör jag också. Vi ska nog fara ut till mamma sen ikväll, om jag klarar av de.. Lilla ylva har vart med mormor och felix hela dagen så hon slipper iaf ha tråkigt, de är ju iaf lite uppiggande. Jahaja, vet inte va jag ska skriva för inte säga för mkt, egentligen skulle jag bara kunna skiva allt som det är men ja vet inte, känns lite fånigt. Ingen behöver tycka synd om mig, och om jag skriver allt som hänt så kanske allt bara blir fel och missuppfattat. Fast... de är skönt att skriva av sig ibland känner jag. Man kanske inte alltid behöver skriva allt så jävla offentligt som en del har tendens till att göra, men de är ju upp till var och en. Jag får se hur jag gör. Om jag vore bra på att skriva kanske min historia till och med skulle hjälpa nån, vem vet?!  Nä aaaaaaaaaaao måste gå. Tack Hanna och Isa igen, de var oväntat och väldigt omtänksamt av er! ♥

Kommentera här: