Lördag

Jag blir tokig. Anledningen till varför jag ville byta soffa och fåtöjer  med mamma och pappa var att jag ville ha precis sånna möbler fast vita. På Ikea finns alla klädslar utom till just dom här möblerna. Så jävla typisk. Finns dock ett företag som gör klädslar till ikea möbler, men där kostar ett överdrag till bara soffan 2500 kr. Så då är de ju lika bra att köpa en ny soffa. Ska flörta med mormor så hon kankse vill byta soffa med oss, fast jag vet att hon kommer vägra. Om jag inte övertalar henne att ta hem den nya soffan som står i stugan och ställer dit våra möbler. Smart där.. Rent teoretiskt så har jag råd att köpa ny soffa och två fåtöljer men inte rent praktiskt.. Måste spara till sommaren.. Hoppas jag får massor av pengar i julklapp så jag kan byta ut möblerna.. Vore så jäkla skönt!

Igår var mamma och jag uti birsta, vi köpte bara lite småsaker.. Bland annat en ny lekgrej till ylva som hon fick imorse.. När hon låg och gnagde på grejen pep den, som de flesta hund leksaker gör. Ja tror hon låg helt förstenad i säker 20 sekunder innan hon sprang därifrån. Hon har inte vågat gå dit sen dess.. Hon är lite fjantig den där hunden...

Ska strax väcka sömntutorna och gå ut med ylva en sväng..
Pöss!
image43

Kommentarer:

1 Svärfar:

skriven

HAHAHAHA! hon är för go den där hunden:-)

Kommentera här: