Söndag

Snacka om att jag är glad att jag inte dricker längre. För herre min gud vad brudar på fyllan är korkade. Eller är det bara så här i Sundsvall, nja tror inte de men man kan ju hoppas så färre folk måste skämmas.

I natt har Ylva sovit hos sin farmor. Alltså hemma hos robins familj, de tycker hon säkert va jätte mysigt. Var lite tomt här hemma imorse när ingen låg mellan oss i sängen och gosade. Skönt att inte gå ut de första man gör iaf.

Idag tror jag vi ska försöka få ihop några julklappar. Jag orkar nänligen inte gå på stan runt jul och trängas med alla galningar. Men varför är de så jäkla svårt att komma på bra julklappar. De blir bara massa onödigt man köper tkr jag. Jag hoppas verkligen att jag får pengar ist för massa onödigt så jag äntligen kan köpa ny soffa. Fast onödiga grejer går ju alltid hem hos mig så jag blir nog lika glad ändå :P
jaja vi får se om en månad hur de blir med den saken, kanske inte ens får några julklappar..

Pusshej

Kommentera här: