24/6-2005

Ehm, vad är grejen med förlovning om man är emot att gifta sig? Löljligt, vad är då grejen? Bara roligt? När Robin och jag förlovade oss -05 var det självklart med någonting större i sikte. Några dagar senare ryckte han in i lumpen och det var hemskt. På ett sätt var det säkert bra att han delade de med mig och ingen annan tjej eftersom vi fick lära oss mycket om varandra men på ett annat önskar jag att vi hade sluppit den tiden. Men nu är lumpen över för länge länge sen och vi är fortfarande kära, och förlovade.. Just nu har vi siktet inställd på nått stort och underbart. Jag hoppas verkligen jag får leva hela mitt liv med Robin och förhoppningsvis nångång i framtiden bli hans fru. Jag älskar honom av hela mitt hjärta! Japp, det var jag som tog hem jackpotten!

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

men åhh vad gulligt lilla du;) hihi, du är iaf saknad av mig nu;D

Kommentera här: