@home

Nu har jag fikat och läst alla blogginlägg som jag missat att läsa nere hos linda. Har inte kollat på tv på 6 dagar, men nu så, nu är tvn på fast jag inte ens tittar.. Precis som de ska vara!
Vi har gått massa på stan och en hel del annat. Vi har ätit ute varje dag utom i måndags. Vi skulle gå på stan hela dagen och shoppa hade vi planerat. När vi kom in till stan klockan 1 bestämmde vi oss för att boka klipptid. Vi fick tid klockan 2 så då gick vi och åt lunch en bit därifrån sen gick vi och satt oss i stolarna.. Klockan 6 var vi klara, mitt tog som vanligt tok lång tid så mormor och linda fick sitta och vänta på mig.. Så de vart ingen gå på stan dag. Indiska var allt vi hann med innan vi for hem.
Men som sagt nu är vi hemma igen. For hem me jenny först och pratade en stund med mamma sen åkte vi och hämtade mina älsklingar hemma hos robins familj. Jag har inte kännt att jag har saknat ylva nått men de kände jag att jag visst hade när hon kom och la sig mellan oss i sängen igår kväll.. Mysigt! Ska gå ut med henne nu hade jag tänkt, sen måste jag nog städa lite här hemma. Känner för att antingen göra om eller möblera om men de ska jag försöka hålla mig i från... skönt att vara hemma med min robin igen, Älskar dig!

Kommentera här: