kortis

idag vart det åter igen en kort dag. Hanna och jag satt och spelade ett spel i 3 timmar nu på förmiddagen sen åkte vi hem. Jag fick skjuts av hannas daniel, de va riktigt skönt för jag har ont i huvet och magen :/ obra känns de.. Men nu har jag fixat lax och makaroner :P så nu börjar de kännas bättre tror jag.. Kallt som fan äre dock! alltså inne, jag sitter och skakar och huttrar.. Jag är sugen på att baka :/ men jag känner ingen ork, då kanske man skulle kunna säga att jag är sugen på att äta bakat ist ;)
igår var inte heller nån bra dag, eller jo en stund på kvällen men sen vart de bajs.. Tråkigt som fan att formuleringen blev så, men men de är väl bara att vänta och se om de blir bättre! Jag är iaf glad att jag har hittat en sån bra kille som robin är, de är verkligen skönt.. Puss på dig, älskar dig!

Kommentarer:

1 pappa pjotor:

skriven

Synd att det blev så :(

Men ni vet vart ni har oss iaf:) *stolt*
Hur kan det vara kallt inne hos er? brukar ju vara varmare än i bastun ju! ;-)

2 Frida:

skriven

Japp, de vet vi :D ehm, jo men de är så här va, jag slår på elementen och robin går efter och stänger av dem.. så de är ingen idée ens att ta av sig ytterkläderna :P ses ikväll då

Kommentera här: