Lördag

Igår var vi på klockarberget och åt massa gott och myste.. Sedan vart jag så trött så vi åkte hem. Medans robin och ylva var ute och pinkade var jag tvungen att kolla en grej tills idag då jag ska fota åt ata. Sen var jag tvungen att spela några omgångar av diamantspelet, ja fick över 6000, haha mitt mål i förrgår var typ 1500. Värsta bra, snart är jag med i matchen på riktigt..

Imorse när jag gick ut med ylva vare ganska mysigt. För här uppe ligger snön faktiskt kvar, de är alldeles vitt, plus att solen lyste och värme skönt. nää nu hinnner jag inte skirva mer, ska se på " medan du var ute"  på travel & livning, kanon fjantligt och bra..

PÖSS

Kommentarer:

1 isa:

skriven

hej igen=) jag måste bara säga att jag är riktigt förvånad över diamantresultatet! way to go Frida! jag fick också strax över 6000 igår! jag som var så stolt;)

Kommentera här: